Skip to main content
English
Myanmar
အကြံပြုစာ / တိုင်ကြားစာ
စည်းမျဥ်းစည်းကမ်းများ
မူဝါဒများ
ဘာသာစကားရွေးရန်
English
ရှာဖွေရန်
နိုင်ငံတော်စီမံအုပ်ချုပ်ရေးကောင်စီအဖွဲ့ဝင်၊ နယ်စပ်ရေးရာဝန်ကြီးဌာန ပြည်ထောင်စုဝန်ကြီး ဒုတိယဗိုလ်ချုပ်ကြီးရာပြည့် ငလျင်ဒဏ်ထိခိုက်ခံစားခဲ့ရသည့် ဝန်ထမ်းနှင့် ဝန်ထမ်းမိသားစုများအား ယာယီဘာရှာ အဆောက်အဦများသို့ ပြောင်းရွှေ့နေရာချထားမှု အခြေအနေများအား ကြည့်ရှုစစ်ဆေး
မူဆယ်မြို့၌ အဆင့်မြင့်အိမ်တွင်းမှု စက်ချုပ်သင်တန်း အမှတ်စဉ်(၅) သင်တန်းဖွင့်ပွဲ အခမ်းအနား ကျင်းပ
ပခုက္ကူမြို့၌ အသက်မွေးဝမ်းကျောင်းအထောက်အကူပြု အဆင့်မြင့်အိမ်တွင်းမှုစက်ချုပ်သင်တန်း အမှတ်စဉ် (၁၀) ဖွင့်ပွဲကျင်းပ
ဆီဆိုင်မြို့နယ်၌ အသက်မွေးဝမ်းကျောင်းအထောက်အကူပြု အဆင့်မြင့်အိမ်တွင်းမှုစက်ချုပ်သင်တန်း ဖွင့်ပွဲကျင်းပ
နယ်စပ်ရေးရာဝန်ကြီးဌာနရှိ အမျိုးသမီးအိမ်တွင်းမှုသက်မွေးလုပ်ငန်းပညာသင်တန်းကျောင်းများ၌ သင်တန်းများဖွင့်လှစ်
အောင်ပန်းမြို့၌ စက်မှုလက်မှုပညာသင်တန်းနှင့် ဟိုတယ်ဝန်ဆောင်မှုဆိုင်ရာသင်တန်း အမှတ်စဉ်(၅)သင်တန်းဖွင့်ပွဲကျင်းပ
လပွတ္တာခရိုင် နယ်စပ်ဒေသတိုင်းရင်းသားလူငယ်များ စက်မှုလက်မှုပညာသင်တန်းကျောင်း သင်တန်းဖွင့်ပွဲကျင်းပ
နယ်စပ်ရေးရာဝန်ကြီးဌာနရှိ နယ်စပ်ဒေသတိုင်းရင်းသားလူငယ်များစက်မှုလက်မှုပညာသင်တန်းကျောင်းများ၌ သင်တန်းဖွင့်ပွဲများကျင်းပ
နယ်စပ်ရေးရာဝန်ကြီးဌာနမှ တာဝန်ယူဆောင်ရွက်ခဲ့သည့် ပုဂံရှေးဟောင်း ယဉ်ကျေးမှု နယ်မြေအတွင်း မြေသားလမ်း အဆင့်မြှင့်တင်ခြင်းလုပ်ငန်းများ ရာနှုန်းပြည့် ဆောင်ရွက်ပြီးစီး
လူငယ်ဖွံ့ဖြိုးရေးသင်တန်းကျောင်းနှင့် အားကစားနှင့် ကာယပညာသိပ္ပံကျောင်း ဖွင့်လှစ်ရန်ကြိုတင်ပြင်ဆင် ဆောင်ရွက်နေမှု ကြည့်ရှုစစ်ဆေး
ပင်မစာမျက်နှာ
ဝန်ကြီးဌာနသတင်းများ
နိုင်ငံတော်အဆင့်သတင်းများ
ပြည်ထောင်စုဝန်ကြီးသတင်းများ
ဒုတိယဝန်ကြီးသတင်းများ
နယ်စပ်ဒေသဖွံ့ဖြိုးရေး
ပညာရေးနှင့်လေ့ကျင့်ရေး
ပူးပေါင်းဆောင်ရွက်မှုသတင်းများ
အမျိုးသားအဆင့်ကော်မတီ
ညှိနှိုင်းပေါင်းစပ်ကော်မတီ
ဝန်ကြီးဌာနအကြောင်း
ဝန်ကြီးဌာနအကြောင်း
နယ်စပ်ဒေသနှင့် တိုင်းရင်းသားလူမျိုးများ ဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်ရေးဦးစီးဌာန
ပညာရေးနှင့်လေ့ကျင့်ရေးဦးစီးဌာန
ဥပဒေများ
စီမံကိန်းများ
သင်တန်းများ
ဆောင်းပါးများ
ဆက်သွယ်ရန်
လုပ်ငန်းပြီးမြောက်မှု အာမခံကြေး Performance Guarantee 5% ထုတ်ယူရန် ကျန်ရှိသည့် ကုမ္ပဏီများစာရင်း ကြေငြာခြင်း
တင်ဒါဖိုင်
တင်ဒါဖိုင်
no pg.pdf
© Copyright
Ministry of Border Affairs
2019, All rights reserved.